Reklamace
Je nám líto, že jste obdrželi zboží, které potřebujete reklamovat!
Krok 1:
Na info@1textil.cz nám pošlete e-mail s informací o reklamaci:
Předmět: Reklamace, číslo faktury ....... (dopište č.vydané faktury).
V e-mailu uveďte:
Kód artiklu, barvu, velikost
Počet ks
Popis závady/problému
Pakliže se jedná o fyzickou závadu (flek, díra, rozbitý zip, prosím přiložte 1-3 fotografie z různých úhlů)
Vámi navrhovaný způsob řešení.
Zboží nám bez vyzvání hned neposílejte.
Krok 2:
Naši pracovníci se vám obratem ozvou a dohodneme způsob řešení.
Pakliže si potvrdíme poslání zboží k nám, tak prosím:
Ke zboží přiložte kopii nákupní faktury. Tam zakroužkujte, které artikly, kolik ks od artiklu a jaké celkové množství vracíte. Připište také vaše jméno, číslo mobilu a datum.
Uveďte tam prosím heslo: Reklamace.
Pakliže vracíte v jedné zásilce zboží, které bylo uvedeno na více nákupních fakturách, tak seskupte artikly z každé fakturace zvlášť do sáčku a přiložte fakturu s informacemi (viz. výše). Všechny sáčky se zbožím nám pak pošlete v jednom kartónu na adresu:
Adoco/ 1textil
oddělení Reklamace
Družstevní 22
664 44 Ořechov
POZOR:
Když budete chtít reklamovat chybnou velikost, nebo rozdíly v rozměrové tabulce od výrobků stejné velikosti, tak prosím berte v úvahu, že výrobce udává přípustnou toleranci +/- 5% (záleží dle materiálu), která je také v souladu s ČSN.
Výrobní velikostní tabulky najdete u každého výrobku dole po rozkliknutí tlačítka Detaily výrobku.
DŮLEŽITÉ: Na 1textil.cz nakupují pouze podnikatelské subjekty s IČ. Platí tedy:
*Právnická osoba nikdy nemůže být spotřebitelem.
*Na výrobek neplatí záruka v délce 24 měsíců, ale zpravidla 6 – 12 měsíců.
*Přesná záruční lhůta je uvedena ve všeobecných obchodních podmínkách.
*Prodejce odpovídá pouze za vady v okamžiku převzetí.
*Délka lhůty pro vyřízení reklamace se řídí smlouvou či reklamačním řádem prodejce.
*Podnikatel při reklamaci může žádat navrácení peněz, ale nemusí je dostat.
Další informace: Česká obchodní inspekce (ČOI) dTest na Penize.cz ePravo.cz
Omlouváme se za vzniklé komplikace a uděláme maximum, abyste byli u nás spokojeni.